RWP24W | Regulamin Konkursu dla Restauracji - Konkurs na najlepsze przygotowanie herbaty sezonowej Lipton

RWP24W - Regulamin Konkursu dla Restauracji

Konkurs na najlepsze przygotowanie herbaty sezonowej Lipton

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Nazwa konkursu.

Konkurs, zwany w dalszej części niniejszego Regulaminu „Konkursem”, jest prowadzony pod nazwą „Konkurs na najlepsze przygotowanie herbaty sezonowej Lipton”.

2. Nazwa podmiotu urządzającego Konkurs oraz cel Konkursu.

Organizatorem Konkursu, zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu „Organizatorem”, jest Restaurant Club Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Ujazdowskie 24 lok. 23a, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000890485 , NIP 5322049641, REGON 147440498, kapitał zakładowy w wysokości 50000 złotych.

Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator, który zobowiązuje się do ufundowania oraz wydania nagrody zgodnie z art. 41 ust. 1 i 4 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919, 920 i 921 kodeksu cywilnego.

3. Informacja o formie organizacji Konkursu.

Konkurs nie zależy od przypadku ani nie polega na odgadywaniu i nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, ani żadną inną grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 847 ze zm.). Organizator składa przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 i 921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145, z późn. zm.).

Konkurs skierowany jest do restauracji biorących udział w Festiwalu Najlepszych Restauracji RestaurantWeek® odbywającego się w dniach 13 marca 2024 - 24 kwietnia 2024 roku posiadających w swojej festiwalowej ofercie herbaty sezonowe Lipton.

 4. Obszar, na którym będzie prowadzony Konkurs.

Konkurs prowadzony będzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 

5. Czas trwania Konkursu.

Konkurs trwa od 13.04.2024 roku do 24.04.2024 roku. Okres ten nie obejmuje wydania nagród i ewentualnej procedury reklamacyjnej. Termin rozpatrywania reklamacji trwa do 23.05.2024 roku. W przypadku, gdy Festiwal Najlepszych Restauracji RestaurantWeek® zostanie przedłużony, czas trwania Konkursu ulega przedłużeniu do ostatniego dnia trwania Festiwalu włącznie.

6. Termin rozpoczęcia i zakończenia festiwalu RestaurantWeek®.

Festiwal RestaurantWeek® odbywa się w dniach od dnia 13.03.2024 roku do dnia 24.04.2024 zgodnie z regulaminem dostępnym na https://restaurantclub.pl/regulations 

UCZESTNICY KONKURSU

7. Uczestnikiem Konkursu, zwanym w niniejszym Regulaminie „Uczestnikiem”, na warunkach określonych w Regulaminie, może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub firma niezależnie od formy własności spełniająca łącznie poniższe warunki:

  1. w terminie od 13.03.2024 do 24.04.2024 wzięła udział w festiwalu RestaurantWeek® jako restauracja uczestnicząca;
  2. posiada w swojej festiwalowej ofercie herbaty sezonowe Lipton;
  3. nie jest pracownikiem Organizatora, Fundatora oraz podmiotów działających na ich zlecenie, ani członkiem najbliższej rodziny wyżej wymienionych osób. Członkami najbliższej rodziny w rozumieniu niniejszego Regulaminu są: małżonkowie, dzieci, rodzice, rodzeństwo, przysposobieni oraz przysposabiający. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę oraz pracownik tymczasowy świadczący pracę na rzecz Organizatora lub Fundatora, jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).

8. Przed przystąpieniem do Konkursu Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem. Warunkiem udziału w Konkursie jest akceptacja treści Regulaminu oraz wyrażenie wszelkich niezbędnych do uczestnictwa w Konkursie zgód.

9. Poprzez wzięcie udziału w Konkursie Uczestnik akceptuje treść Regulaminu, zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad.

 

ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

10. Aby wziąć udział w Konkursie należy:

  1. wziąć udział w Festiwalu RestaurantWeek® jako restauracja uczestnicząca;
  2. posiadać w swojej festiwalowej ofercie herbatę sezonową Lipton;
  3. uzyskać oceny w ankiecie Gości.

NAGRODY W KONKURSIE

15. Nagrodę w Konkursie stanowi pakiet 10 podwójnych zaproszeń na jesienną edycję RestaurantWeek® dla zespołu restauracji oraz zapas herbat Lipton. Łączna wartość nagrody wynosi 2020zł.

 16. Zastrzeżenia dotyczące Nagrody w konkursie:

  1. Nagrody nie podlegają wymianie na inną nagrodę ani na gotówkę.
  2. Prawo do nagrody nie może być przeniesione na rzecz osób trzecich.
  3. Nagrodę w Konkursie otrzyma wyłącznie Laureat konkursu wybrany na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  4. Nagroda w Konkursie zostanie przekazana przez Organizatora.
  5. Laureatowi Konkursu nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
  6. W przypadku podania przez Laureata konkursu błędnych, nieprawdziwych lub niekompletnych danych, Laureat konkursu traci prawo do Nagrody.

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ PODATKOWA

17. Organizator pobiera zryczałtowany podatek dochodowy z tytułu wygranych w konkursach, grach i zakładach wzajemnych lub nagród związanych ze sprzedażą premiową, uzyskanych w państwie członkowskim Unii Europejskiej lub innym państwie należącym do Europejskiego Obszaru Gospodarczego - w wysokości 10% wygranej lub nagrody. Podatek dochodowy jest pobierany i rozliczany przez Organizatora konkursu zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym dla nagród, których wartość przekracza 2280 zł.

 

MIEJSCE I TERMINY WYŁONIENIA LAUREATÓW

18. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 24.05.2024. Wszystkie nagrody w Konkursie zostaną przyznane przez Komisję, zwaną dalej „Komisją”, powołaną przez Organizatora. 

19. Komisja dokona weryfikacji otrzymanych zgłoszeń do Konkursu oraz wyłoni Laureata Konkursu, który w okresie od 13.03.2024 do 24.04.2024 uzyskał najwyższe oceny w ankietach Gości za herbatę sezonową Lipton.

20. O przyznaniu Nagrody Laureat zostanie powiadomiony telefonicznie. Organizator podejmie przynajmniej 3 (trzy) próby kontaktu telefonicznego z Laureatem Konkursu o różnych porach dnia, a w przypadku braku możliwości połączenia telefonicznego, wyśle przynajmniej 1 (jedną) wiadomość tekstową (SMS) informującą o wygranej. W przypadku braku możliwości kontaktu telefonicznego z Laureatem Konkursu, po 2 dniach Organizator może wedle uznania odwołać Konkurs lub wyłonić nowego Laureata Konkursu. W przypadku wyłonienia nowego Laureata konkursu, wszystkie terminy zawarte w niniejszym regulaminie stosuje się odpowiednio.

21. Ogłoszenie wyników konkursu zostanie podane do wiadomości wszystkich uczestników Konkursu  poprzez wysłanie przez Organizatora na adres e-mail podany w zgłoszeniu do Konkursu zbiorczej wiadomości e-mail zawierającej ogłoszenie wyników konkursu. Z zastrzeżeniem pkt 20 powyżej ogłoszenie wyników konkursu dla wszystkich uczestników Konkursu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.

 

WYDANIE NAGRODY

23. Nagroda w Konkursie zostanie przekazana Laureatowi Konkursu przez Organizatora do 15.06.2024. 

Zapas herbat zostanie przesłany Laureatowi Konkursu za pośrednictwem poczty kurierskiej. Organizator pokrywa koszt dostarczenia Nagrody. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawidłową realizację usługi kurierskiej.

Zaproszenia w formie voucherów zostaną przesłane Laureatowi Konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie poczty elektronicznej.

DANE OSOBOWE

24. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Restaurant Club Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Ujazdowskie 24 lok. 23a, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000890485 , NIP 5322049641, REGON 147440498, kapitał zakładowy w wysokości 50000 złotych. Z Administratorem można kontaktować się, kierując korespondencję na adres:Al. Ujazdowskie 24 lok. 23a, 00-478  Warszawa, mailowo pod adresem: [email protected]. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w rozumieniu Sekcji 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

Przystępując do Konkursu, Uczestnik podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, Wymienione dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu, wydania nagród, dokumentacji podatkowej, a także w celu rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.

Dane osobowe Uczestników Konkursu w ww. zakresie przetwarzane są na podstawie RODO oraz przepisów powszechnie obowiązujących. Podanie przez Uczestnika Konkursu danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do wzięcia udziału w Konkursie i wydania nagrody.

Dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak długo będzie aktualny cel ich przetwarzania. W przypadku roszczeń, dane osobowe będą przetwarzane do momentu przedawnienia tych roszczeń, wynikającego z Kodeksu cywilnego lub przepisów podatkowych. Po upływie tych terminów dane zostaną usunięte lub poddane anonimizacji.

Osobom powierzającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do takich danych, sprostowania, uzupełniania, poprawiania, żądania usunięcia, wyrażenia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego powołanego w celu ochrony praw w związku z przetwarzaniem danych osobowych. W celu uzyskania informacji na temat przetwarzania swoich danych osobowych, a także skorzystania z praw, o których mowa powyżej, każda osoba, której dane są przetwarzane może zwrócić się do Administratora za pomocą wiadomości e-mail na adres [email protected] 

 

ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

25. Reklamacje mogą być zgłaszane przez Uczestników Konkursu na piśmie na adres Organizatora lub e-mailem na [email protected] z dopiskiem w tytule „RWP24W  Konkurs na najlepsze przygotowanie herbaty sezonowej Lipton – reklamacja”, najpóźniej do dnia 23.05.2024 roku (data wpłynięcia reklamacji do Organizatora w przypadku złożenia reklamacji pocztą albo data wprowadzenia wiadomości e-mail przez Uczestnika do sytemu teleinformatycznego w sposób umożliwiający dotarcie wiadomości e-mail do Organizatora w wypadku złożenia reklamacji e-mailem).

 

26. Reklamacje rozpatruje Komisja, której skład zostanie wyłoniony przez Organizatora.

27. Rozpatrywanie reklamacji trwa do 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia następującego po dniu wpłynięcia reklamacji do Organizatora, włączając dzień wysłania zawiadomienia o wyniku reklamacji (w przypadku zgłoszenia reklamacji poprzez e-mail, odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail wskazany przez osobę składającą reklamację, chyba że zostaną wskazane innego rodzaju dane kontaktowe).  

Data ogłoszenia regulaminu 13.03.2024