BW24W | Regulamin Konkursu: Konkurs paczkowy Breakfast Week | Facebook i Instagram

REGULAMIN KONKURSU INSTAGRAM I FACEBOOK

„Konkurs: Konkurs paczkowy Breakfast Week”

1. Definicje

Określenia użyte w niniejszym regulaminie (dalej: „Regulamin”) oznaczają:

  1. „Konkurs” – konkurs „Konkurs: Konkurs paczkowy Breakfast Week” prowadzony na zasadach określonych niniejszym Regulaminem oraz Regulaminem konkursów w social media, dostępnych na stronie www pod adresem: https://restaurantclub.pl/regulations 
  2. „Organizator” – organizatorem Konkursu jest Restaurant Club Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Ujazdowskie 24 lok. 23a, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000890485 , NIP 5322049641, REGON 147440498, kapitał zakładowy w wysokości 50000 złotych.
  3. „Fundator” - fundatorem Konkursu jest Organizator, który zobowiązuje się do ufundowania oraz wydania nagrody zgodnie z art. 41 ust. 1 i 4 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919, 920 i 921 kodeksu cywilnego.
  4. „Uczestnik” – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zgłasza swój udział w Konkursie.
  5. „Komisja” – Komisja Konkursowa składająca się z przedstawicieli Organizatora.
  6. „Festiwal” – wydarzenie kulinarne organizowane przez Organizatora pod nazwą „Breakfast Week” w dniach 13.03.2024 - 24.04.2024 roku.
  7. “Rezerwacja” – opłacony udział Uczestnika w Festiwalu określony co do daty, godziny i miejsca.
  8. “Nagroda” - nagroda przyznawana jednorazowo na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie i stanowiąca Paczkę, zawierającą prezenty od sponsorów i partnerów Festiwalu - 10X napój roślinny od Alpro, filiżanka z łyżeczką oraz zestaw trzech kaw 180g z linii Tierra: Tierra For Planet Bio Organic, Tierra for Africa, Tierra for Amazonia.
  9. “Konto Gościa” - konto zarejestrowane na platformie www.restaurantclub.pl

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie.
  2. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Konkurs rozpoczyna się 21 marca 2024 r., a kończy 24 marca 2024 r.
  4. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 28 marca 2024 roku o godz. 23:59 (wykonanie “Zadania Konkursowego”)
  5. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 Nr 201 poz. 1540 z późn. zm.). 
  6. Prawidłowy przebieg konkursu będzie monitorowany przez Komisję.
  7. Organizator oświadcza, że konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Instagram oraz Facebook, ani z nim związany. Organizator oświadcza, że za wszelkie spory powstałe w wyniku konkursu ponosi odpowiedzialność wyłącznie jego Organizator – co wyklucza odpowiedzialność serwisu Instagram oraz Facebook.

3. Warunki uczestnictwa w Konkursie

  1. Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z wyłączeniem osób, o których mowa w ust. 2 poniżej.
  2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora oraz Fundatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
  3. Przed wzięciem udziału w Konkursie Uczestnik winien zapoznać się z Regulaminem. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

     

4. Zasady Konkursu

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby, które spełniają warunki uczestnictwa w Konkursie (§ 3 Regulaminu).
  2. Wzięcie udziału w Konkursie polega na wykonaniu zadania konkursowego opisanego w § 4 pkt. 3 niniejszego Regulaminu („Zadanie Konkursowe”).
  3. Zadanie konkursowe polega na (łącznie):
    1. obserwowaniu profilu @restaurantweek_pl;
    2. opisaniu pod postem konkursowym swojego wymarzonego poranka z kawą i oznaczeniu osoby, z którą chciał_byś go dzielić.

5. Nagrody

  1. Nagrodę w Konkursie (dalej „Nagrodę”) stanowi Paczkę, zawierającą prezenty od sponsorów i partnerów Festiwalu - 10X napój roślinny od Alpro, filiżanka z łyżeczką oraz zestaw trzech kaw 180g z linii Tierra: Tierra For Planet Bio Organic, Tierra for Africa, Tierra for Amazonia. Wartość nagrody wynosi 230 zł.
  2. Organizator pobiera zryczałtowany podatek dochodowy z tytułu wygranych w konkursach, grach i zakładach wzajemnych lub nagród związanych ze sprzedażą premiową, uzyskanych w państwie członkowskim Unii Europejskiej lub innym państwie należącym do Europejskiego Obszaru Gospodarczego - w wysokości 10% wygranej lub nagrody. Podatek dochodowy jest pobierany i rozliczany przez Organizatora konkursu zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym dla nagród, których wartość przekracza 2280 zł.
  3. Nagrodę w Konkursie otrzyma wyłącznie Laureat Konkursu wybrany na zasadach określonych poniżej.
  4. Nagroda w Konkursie zostanie przekazana przez Organizatora.
  5. Laureatowi Konkursu nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
  6. W przypadku podania przez Laureata konkursu błędnych, nieprawdziwych lub niekompletnych danych, niezbędnych do wydania Nagrody, Laureat konkursu traci prawo do Nagrody. 

6. Rozstrzygnięcie Konkursu

  1. Po zakończeniu Konkursu, Komisja wedle własnego uznania spośród wszystkich Uczestników Konkursu, wybierze 6 (sześciu), którzy wykonali najlepiej Zadanie Konkursowe, i przyzna im nagrodę o której mowa w § 5 pkt 1  niniejszego Regulaminu („Laureat konkursu”).
  2. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do dnia 29.03.2024 roku, na profilu Organizatora w mediach społecznościowych, na co Laureat konkursu wyraża zgodę.
  3. Laureat konkursu zostanie powiadomiony o wygranej za pośrednictwem wiadomości prywatnej na portalu Instagram lub Facebook, w terminie 5 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu. W celu ustalenia warunków związanych z odbiorem i realizacją Nagrody Organizator poprosi Laureata konkursu o podanie jego danych, w tym: imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu na jaki ma zostać wysłana nagroda oraz numeru zrealizowanej Rezerwacji.
  4. W odpowiedzi na wiadomość wymienioną w pkt 3 powyżej, Laureat konkursu jest zobowiązany do przesłania swoich danych w ciągu 7 dni pod rygorem utraty prawa do otrzymania Nagrody.
  5. W przypadku, gdy Laureat konkursu nie dotrzyma terminu wymienionego w pkt 4 powyżej, Organizator może wedle własnego uznania wyłonić nowego Laureata konkursu lub odwołać konkurs. W sytuacji wyłonienia nowego Laureata konkursu, terminy wymienione w niniejszym regulaminie stosuje się odpowiednio.
  6. Nagroda zostanie przesłana Laureatowi Konkursu za pośrednictwem poczty kurierskiej w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu. Organizator pokrywa koszt dostarczenia Nagrody. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawidłową realizację usługi kurierskiej.
  7. W przypadku, gdy Laureat konkursu nie odbierze przesyłki zawierającej Nagrodę, Organizator może wedle własnego uznania wyłonić nowego Laureata konkursu lub odwołać konkurs. W sytuacji wyłonienia nowego Laureata konkursu, terminy wymienione w niniejszym regulaminie stosuje się odpowiednio.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konkursu bez podania przyczyny.
  9. Prawidłowy przebieg konkursu będzie monitorowany przez Komisję.

7. Tryb składania i rozpatrywania reklamacji

  1. Reklamacje związane z Konkursem mogą być zgłaszane w formie pisemnej na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs: Konkurs paczkowy Breakfast Week” lub  mailowo na adres [email protected] z dopiskiem  “Konkurs: Konkurs paczkowy Breakfast Week” w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika takie jak: imię, nazwisko, adres do korespondencji (do doręczania listów), jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz wskazanie której nagrody dotyczy reklamacja. W przypadku braku potrzebnych informacji, Organizator zastrzega sobie prawo wezwania Uczestnika do uzupełnienia braków w terminie 7 (siedmiu) dni od daty takiego wezwania. Nieuzupełnienie przez Uczestnika braków uprawnia Organizatora do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
  3. Złożone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie pisemnej, w taki sam sposób, w jaki została złożona reklamacja, niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
  4. Powyższe postanowienia nie wykluczają dochodzenia ewentualnych roszczeń przez Uczestnika na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

8. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Organizator.
  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu w zakresie określonym w Regulaminie będą przetwarzane przez administratora zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 ze zm.). Uczestnik Konkursu ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu komunikacji z Uczestnikami oraz w celu przekazania Nagrody Laureatowi Konkursu i ogłoszenia wyników Konkursu. Dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie i w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.
  4. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników obejmować będzie następujący zakres danych:
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu.

 

Regulamin wchodzi w życie dnia 21.03.2024 r.